Dansk E-mærket webshop - over 4000 produkter til private og Erhverv 

0 0,00 DKK

Din indkøbskurv er tom.

Særlig for erhvervskøb:

Fortrydelsesret
Som erhvervsdrivende kan du fortryde købet inden for 14 dage.
Ved fortrydelse fratrækkes leveringsomkostninger og 10% af købesummen.
Varerne skal leveres tilbage i samme stand som ved modtagelse.
Den erhvervsdrivende skal betale for returneringsomkostningerne og har risikoen for varerne indtil de er modtaget hos Barlife.dk.

Reklamation
Den erhvervsdrivende har pligt til at undersøge ordren ved modtagelse. Reklamationsperioden er 6 mdr. fra modtagelsestidspunktet.
Reklamationer skal meddeles Barlife.dk inden for 7 dage fra manglen er opdaget.
Fejl og mangler der normalt opdages ved modtagelsen, skal meddeles Barlife.dk hurtigst muligt og inden 7 dage fra undersøgelsen af ordren.

Levering
Barlife.dk bærer risikoen for ordren indtil den erhvervsdrivende har fået ordren leveret.
Er den erhvervsdrivende skyld i at varerne beskadiges eller bortkommen, eller skyld i forsinkelse, bærer den erhvervsdrivende risikoen for ordren og kan ikke kræve erstatning ved tab. 

Medlemsfordele

Som noget helt nyt kan du blive medlem af Barlife.dk og nyde godt af de mange medlemsfordele, som kun gælder for medlemmer.
Du får rabatter på op til 50%, fri fragt og længere returret. Et medlemskab hos Barlife koster 49 kr. om måneden, som betales d. 1. i hver måned.
Du kan til hver en tid sige dit abonnement op, og forpligter dig dermed aldrig til mere end en måneds medlemskab ad gangen.

Gratis fragt
Ved at blive medlem hos Barlife.dk få du fri fragt på alle ordrer til dit hjem eller en pakkeshop.
Der er intet minimumsbeløb, så fri fragt gælder for alle beløb du køber for hos Barlife.

Store besparelser
Bliver du medlem hos Barlife.dk får du store besparelser på webshoppen, som er særligt forbeholdt vores medlemmer.
Derudover får du faste lave priser. Som medlem kan du spare op til 50% på over 500 lækre produkter og % på alle andre produkter.

Medlemsfordele
Som medlem af Barlife.dk får du hele 14 dages ekstra returret.

Sådan handler du på webshoppen Barlife.dkFor at foretage et køb på webshoppen skal du igennem 5 trin.
1. Find den eller de varer, du ønsker, og læg dem i indkøbskurven og gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses- og betalingsmåde.
4. Godkend vores forretningsbetingelser.
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, og godkend købet.

Salgs- og leveringsbetingelser -Aftalevilkår og oplysningspligt
Du kan altid finde de gældende salgs- og leveringsbetingelser på denne side.
Når du gennemfører en ordre, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse med oplysninger om din ordre samt om retur- og reklamationsret.
Du kan altid genfinde dine ordrer ved at logge ind på din brugerprofil, hvis du har oprettet en sådan.

Vi har ret til på ethvert tidspunkt at ændre, udvide eller begrænse de tjenester, der stilles til rådighed på denne hjemmeside.
En tjeneste kan trækkes tilbage uden varsel, eller kan være midlertidig utilgængelig på grund af tekniske problemer.

Priser
Alle priser er inklusive moms i DKK. Priserne er dagspriser. Du indtaster dine kortoplysninger via en sikker og fortrolig forbindelse administreret af NETS (tidligere PBS).
Beløbet trækkes først fra din konto når vi har afsendt - eller du selv har afhentet - din bestilling. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Når du handler hos os, modtager du en elektronisk faktura for dit køb. Denne faktura er din dokumentation for at du har købt hos os.

Rabatter
Vi yder rabatter til alle kunder i form af forskellige kampagner. Hvis der er rabat på en vare, vil rabatten allerede være fratrukket prisen, som vises på sitet.
Dette følger gældende retningslinjer fra forbrugerombudsmanden.

Bestilling
På Barlife.dk kan du kun bestille varer via vores website.
Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os på telefon + 45 70 70 76 16 eller på [email protected]
Som erhverv kan du bestille via telefon eller mail efter aftale. Når du handler med Barlife.dk indgås aftaler på dansk.
Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind på siden eller sende den mail til [email protected]

Betaling
Du kan vælge at betale på følgende måder:

Med kort
Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Elektron, MasterCard/Eurocard, Diners.
Når du betaler med kort, hæver vi først beløbet på din konto, når dine varer afsendes til dig.
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Handelsbetingelserne for delbetaling med viabill kan ses her - www.viabill.com/kredit

Bankoverførsel
Bemærk! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen Læs hvorfor Der tages ikke gebyr ved betaling på Barlife.dk.

Bindingsperiode og opsigelse
Kunden binder sig til én måned ad gangen. Til hver en tid kan kunden tilbagekalde sin tilladelse til at Barlife trækker beløb på betalingskontoen.
Kunden kan gøre indsigelser vedrørende uautoriserede debiteringer gældende over for sin kortudbyder senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af kundens aftale med kortudbyderen.

 Ved indgåelse af det løbende abonnement accepterer kunden, at der foretages løbende betaling ved hævning på det tilmeldte kort med 49 kr. For hver afregningsperiode.

 Du kan kontakte os på tlf: +45 70 70 76 16 fra 8 til 16 eller på mail [email protected], som vi besvarer inden for xx timer i hverdagen.

 Afregningsperioden er en måned startende med den 1. I måneden, og for hver afregningsperiode opkræves 49 kr., som betales i starten af måneden.

Leveringsformer:
Forsendelse i Danmark

Varer bestilt til forsendelse i Danmark sendes med GLS.

Forsendelse til udlandet
Til adresser i udlandet, sender vi din bestilling med Link Logistik eller samarbejdspartner.

Leveringstid:
Levering i Danmark

Det er vores mål at levere alle varer i Danmark indenfor 48 timer. Du modtager en e-mail eller sms, med track and trace oplysninger, når din ordre bliver afsendt.

Din ordre afsendes først, når den er samlet. I tilfælde hvor varen ikke er på lager (ca.2%), betyder det at vi afventer, alle de bestilte varer ankommer til vores lager, før vi afsender ordren.
Dog maksimalt 3 dage, hvorefter de varer, der er til rådighed afsendes, og resterende ordrer krediteres.
Det kan derfor være hurtigere for dig, at lave særskilte ordrer på varer, der endnu ikke er udkommet, eller som har ukendt leveringstid.
Tjek leveringstiden på de enkelte varer. Vi sender dig en besked på e-mail, når din ordre afsendes.

Levering til udlandet
Hvis du bestiller med levering til udlandet, vil din orde blive afsendt inden for 1-10 hverdage, med mindre andet er oplyst af ordren/ordrebekræftelsen.
Der må dog påregnes længere leveringstider i visse lande.

Fragtpriser
Fragtprisen er 45 kr. Hvis du køber for 599 kr. leveres ordren fragtfrit”.

Retur- og fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb og oplyse dit ordrenummer. Meddelelsen skal gives ved ([email protected],+ 45 70 70 76 16).
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret og oplyse dit ordrenummer.
Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur, som du finder nederst i dette dokument/her og medsendt din ordrebekræftelse/vare (vælg hvordan standardfortrydelsesformular gives til kunden før og efter købet)

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Barlife.dk
Bøgildsmindevej 11
9400 Nørresundby

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret
Når du handler på Barlife.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Hvis du vil foretage en reklamation, skal varen sendes til:

Barlife.dk
Bøgildsmindevej 11
9400 Nørresundby

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Købelovens mangelregler finder anvendelse på varekøb på barlife.dk

 

Hvis der er noget galt med abonnementet/medlemsskabet
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet/medlemsskabet kan du kontakte os pr mail: [email protected] eller telefonisk: +45 7070 7676.

Købelovens mangels regler kan ikke finde anvendelse på abonnementer/medlemsskaber.
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvilken ydelse, der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen.
Hvis der er tale om levering af varer er nedenstående gældende:

Du kan reklamere over fejl og mangler, der var tilstede på leveringstidspunktet i indtil 2 år efter levering af varen.
Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Træk på dit kort
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.
Du kan endvidere gøre indsigelse vedrørende uautoriserede debiteringer gældende over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med din kortudbyder.

Persondatapolitik
I forbindelse med at du foretager indkøb på webshoppen, indsamler vi en række personoplysninger om dig. De oplysninger vi registrerer, er:

For og efternavn, adresseoplysninger, e-mailadresse, mobiltelefonnummer samt hvilke produkter du køber.
Vi registrerer også, om du har oplyst, at du som kunde er privatperson, virksomhed eller studerende.
Oplysningerne opbevares ikke krypteret, og de transmitteres heller ikke i krypteret form.

Kreditkortoplysninger krypteres. Vi lagrer ikke dine kreditkortoplysninger.

Personoplysningerne anvender vi til at ekspedere din ordre, og opbevares af hensyn til regnskabslovgivningen oplysningerne i en periode på 5 år fra dit seneste køb.

Herudover registrerer vi, at du har accepteret vores salgs- og leveringsbetingelser og disse persondataretlige betingelser, samt i hvilket omfang du har accepteret, at webshoppen sender dig e-mails eller sms.

Såfremt du har valgt at modtage vores nyhedsbrev, anvender vi også dine oplysninger til udsendelse af nyhedsbrevet.
I så fald lagrer vi oplysningerne om dig, indtil du framelder modtagelsen af nyhedsbrevet, dog mindst 5 år fra dit seneste køb.

De oplysninger vi registrerer i forbindelse med dit køb, anvendes ikke til andre end ovenstående angivne formål.

Direktøren (Thomas Kærsgaard Johansen) og min samarbejdes partner Wexo APS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Barlife.dk er Thomas Kærsgaard Johansen - ejer .

Cookies og IP-adresse

På vores webshop anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slettet cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

I Internet Explorer slettes cookies under menuen "funktioner" -> "Internetindstilinger" -> "Slet cookies". Logstatistik.

I samarbejde med Wexo Aps, der bruges også Google Analytics og Google Adwords.

Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til - Thomas Kærsgaard Johansen - [email protected]+ 45 70 70 76 16

Videregivelse af persondata

Vi har en klar politik for behandlingen af dine data.

Vi er meget opmærksomme på at forhindre ethvert misbrug af dine persondata.

Vi videregiver alene persondata i det omfang, brugeren selv har givet tilladelse til at dele disse, f.eks. brugergenereret indhold såsom anmeldelser.

Vi videregiver ikke persondata til tredjepart der ikke er angivet i betingelserne.

Du kan til enhver tid bede om at blive fjernet fra mailinglister, eller helt at blive fjernet fra webshoppen’s databaser.
Du skal blot sende en mail eller kontakte os på anden vis. Personoplysninger bliver lagret indtil vi modtager besked om at de ønskes fjernet.
Vi forbeholder os ret til at videregive dine persondata i forbindelse med hel eller delvis overdragelse af virksomheden/webshoppen.
Erhverver, vil i disse tilfælde skulle overholde disse betingelser.

Vi respekterer vores kunders og vores besøgendes ret til privatliv.

Logstatistik
Der anvendes en logstatistik på vores webshop hvilket betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende siden har, hvor de kommer fra, og hvor på websitet det forlades mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere vores webshop.

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Thomas Kærsgaard Johansen på [email protected] eller 7070 7616.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Barlife.dk ApS

Bøgildsmindevej 11

9400 Nørresundb

E-mail: [email protected]

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________                          Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

 

 

 

 


[1] Vær opmærksom på, at der gælder særlige regler ved levering af digitalt indhold- se nedenfor under undtagelser til fortrydelsesretten.

Følgende abonnementsydelserer undtaget fortrydelsesretten:                                                            

1.       Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret,

Omhandler abonnementsydelsen levering af elektroniske/digitale ydelser fx streaming af indhold eller et abonnement på en e-avis, er det vigtigt, at du inden aftaleindgåelsen indhenter kundens udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at der ikke er fortrydelsesret på abonnementsydelsen. Dette kan fx gøre ved, at forbrugeren skal sætte en markering i en afkrydsningsboks. Den tilhørende tekst skal indeholder oplysninger om, at forbrugeren ved at sætte sin markering (kryds) herved samtykker til og anerkender, at der ikke er fortrydelsesret på den pågældende abonnementsydelse.

 

[2] Når du sælger et abonnement/medlemsskab løber din kundes fortrydelsesret fra aftalen bliver indgået.

Hvis en vare og en medlemskab/abonnement sælges samlet, må man se på, hvad der er hovedydelsen, for at afgøre, fra hvornår fortrydelsesretten løber. Hvis der sælges en mobiltelefon og et abonnement, anses telefonen normalt som hovedydelsen, og fortrydelsesretten løber fra varens levering. Sælges der et internetabonnement og et modem, vil internetabonnementet antagelig blive anset for hovedydelsen, og fortrydelsesretten løber fra aftalens indgåelse.

 

[3] Kunden kan pålægges at tilbagebetale for den del af tjenesteydelsen, der er leveret, når kunden fortryder, hvis,

 

  • Kunden udtrykkeligt har anmodet om, at du begyndte at levere ydelsen, inden udløbet af 14-dagesfristern, og
  • Du godtgør, at du inden aftalens indgåelse, har oplyst
    • At der er fortrydelsesret og betingelserne for fortrydelsesretten mv., og
    • At kunden skal betale rimelige omkostninger for den del af ydelsen, der er leveret, inden kundens fortrydelse, hvis kunden fortryder en aftale om en tjenesteydelse, som kunden har anmodet om at få leveret inden fristens udløb, og
    • Hvilket beløb forbrugeren skal betale ved udnyttelse af fortrydelsesretten

 

[4] Det kan være vanskeligt at sige præcist, hvilket beløb forbrugeren vil komme til at betale, da du ikke kan vide, om aftales fortrydes efter fx 2, 5 eller 14 dage. I den situation kan du oplyse prisen pr. dag, hvis det er et løbende abonnement. Skal der betales et rimeligt oprettelses- eller tilslutningsgebyr, må der oplyses herom.

Er der tale om en håndværksydelse, kan prisen på de enkelte elementer i ydelsen være prissat således, at forbrugeren kan se, hvad der skal betales, hvis aftalen fortrydes.

Er der tale om en aftale om en internetforbindelse, og skal der etableres en tilslutning til nettet, må der oplyses, hvad prisen for denne tilslutning vil være, hvis forbrugeren fortryder aftalen.

Hvis du ikke har oplyst om fortrydelsesretten og det beløb, der skal betales ved fortrydelse inden aftalens indgåelse, skal kunden ikke betale for den del af ydelsen, der er leveret.

Hvilket beløb kan du forlange, at kunden betaler?

Hvis kunden fortryder købet af et abonnement/medlemsskab, som er leveret med kundens udtrykkelige samtykke, kan du kræve, at kunden betaler den del af ydelsen, der er leveret.

Er der tale om en ydelse af en bestemt varighed, må beløbet fastsættes som en pris pr. dag set i forhold til den fulde opfyldelse af aftalen,

Hvis der er tale om en løbende aftale af ubestemt varighed – fx et telefonabonnement – kan prisen fastsættes pr. dag set i forhold til opfyldelse af aftalen i en et-årig periode. Ved en fortrydelse 6 dage efter, at abonnementet er aktiveret, skal kunden således betale 6/360 af prisen for et års abonnement.

Kunden kan afkræves betaling for eventuelle rimelig stiftelsesomkostninger mv. i det omfang, ydelsen er leveret til kunden som en led i aftalens indgåelse/opfyldelse.

Hvis du har afholdt udgifter i forbindelse med aftalens indgåelse kan du kræve, at kunden betaler disse, forudsat at det beløb, der kræves, står i rimeligt forhold til omfanget af den ydelse, der er leveret.

 

[5] Som udgangspunkt skal du tilbagebetale alle beløb, som du har modtaget fra forbrugeren inden 14 dage efter, at du har modtaget meddelelse om fortrydelsen. Du kan ikke betinge tilbagebetaling af, at forbrugeren leverer abonnementet/medlemsskabet tilbage, da det normalt er umuligt.

Hvis du ikke vil risikere, at kunden fortryder købet af et abonnement/medlemsskab, som ikke kan leveres tilbage, må du enten

·         Vente med at levere ydelsen til, at fortrydelsesfristen er er udløbet, eller

·         Inden aftalens indgåelse indhente forbrugerens udtrykkelige samtykke til, at ydelsen iværksættes inden fortrydelsesrettens udløb, og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når ydelsen er fuldt ud ophørt. Et samtykke er efter Forbrugerombudsmandens opfattelse ikke udtrykkeligt, hvis det alene fremgår af de almindelige betingelser, som kunden accepterer. Det må kræves, at forbrugeren aktivt tilkendegiver, at han eller hun accepterer netop dette vilkår. Dette kan fx gøre ved, at forbrugeren skal sætte en markering i en afkrydsningsboks. Den tilhørende tekst skal indeholder oplysninger om, at forbrugeren ved at sætte sin markering (kryds) herved samtykker til og anerkender, at der ikke er fortrydelsesret på den pågældende abonnementsydelse.]

Generelle oplysninger om os

TKJ Trading Aps

Anpartsselskab

Bøgildsmindevej 11

9400 Nørresundby

+ 45 70 70 76 16

[email protected]

Cvr.36550740

Etableret i 2013