Dansk E-mærket webshop - over 4000 produkter til private og Erhverv - Køb julgaver hos Barlife ,vi bytter helt frem til d 15/1-2018

0 0,00 DKK

Din indkøbskurv er tom.

Returret

Hvis du af en eller anden årsag ikke ønsker den eller de varer, som du har bestilt har du naturligvis returret, således, at du kan returnere den eller de pågældende varer.

Ingen unødig forsinkelse og inden 14 dage


Vi har et par enkelte krav til returret, som dog for vores kunder er nemme at overholde og som ikke kræver meget energi af dig. For det første skal du altid returnere ordren uden en forsinkelse som er unødig. Det vil sige, at du, så snart du ved, at du ikke ønsker ordren alligevel, skal returnere pakken. Det går altså ikke, at ordren befinder sig på din adresse i lang tid inden du får den returneret til os. Desuden skal du sørge for, at du får sendt ordren retur ikke mere end 14 dage efter, at du til os har sagt, at du ønsker at returnere varen og dermed at fortryde det køb du har foretaget. Hvis der skulle være nogle udgifter hvad angår returneringen, så skal du betale dem, som er direkte. Det er altid kundens ansvar, at det tilbagereturnerede er forsvarligt pakket ind således, at ordren ikke på tilbagevejen kommer til at lide skade, som pakken ellers ikke ville have lidt. Idet du har modtaget pakken er det dig, der har ansvaret for pakken. Det vil sige, at skulle der ske noget med ordren i tiden efter du har modtaget pakken, er det dit ansvar og ikke noget, som du kan gøre Barlife ansvarlige for.

Varens stand er vigtigt ved returnering


Vi mener ikke, at der skal være forskel på hvordan du prøver, ser og rører en vare i en fysisk butik og i en webshop. Derfor mener vi, at det skal være de samme betingelser der er til stede når du køber noget hos os, som hvis du købte den samme genstand i en almindelig fysisk butik. Så derfor kan du godt prøve de varer vi sælger, på samme måde som du kan prøve varer du køber i en almindelig butik. Men hvis der skulle være sket en forringelse af vareværdien så vil det være dig som kunde, som hæfter for det. Men kun for forringelser, som ikke er forventelige i forhold til at se, hvor meget varen er værd for dig som kunde. Hvis varen er mere brugt eller har mere forringelse, så anslår vi varen som brugt og således kan vi ikke tilbyde en tilbagebetaling af hele beløbet, som du har betalt ved ordrebestillingen.